środa, 18 września 2013

Mitenki :)

Swego czasu opublikowałam na Spotkaniach robótkowych na fb wykonane własnoręcznie mitenki. Spodobały się koleżance z Podlasia i poprosiła o dwie pary dla córek. O.k. nie ma sprawy mogę zrobić. Poprosiłam o wymiary i tu się zaczęło. Dwa końce kraju i rozmowa prywatna na fb:



  •  
    i te zwisające też ??
    ale będzie w szkole SZAŁ!


  • Ela Ja-k
    te zwisające też


  •  
    u Oli obwód rączki w połowie między nadgarstkiem a łokciem 16cm
    i dłoń bez kciuka również 16cm
    rączka to tak 16 - 17 cm
    nadgarstek za dłonią 14cm

  • Ela Ja-k
    Ula, ja nie bardzo rozumiem, co ty do mnie piszesz. Uśmiałam się co prawda, ale nie mam pojęcia, jaka jest różnica między rączką a dłonią bez kciuka. A gdzie jest nadgarstek za dłonią. Dzięki, dawno się tak nie ubawiłam.


  •  
    hi hihi hi hi hi hi
    chciałam obrazowo opisać ,h hi hi hi hi
    ale teraz sama się uśmiałam z tego
    napiszę tak : w połowie kości pomiędzy łokciem a początkiem dłoni jest 16-17cm
    przy nadgarstku 14cm
    a dłoń położona na płasko mierząc dookoła bez kciuka tylko 4 palce w kosteczkach 16cm
    hi hi hi hi hi hii hi
    pewnie jeszcze bardziej na motałam ?




  • Ela Ja-k
    ty pisz, ja rysuję
    a jakie długie? do połowy kości od nadgarstka do łokcia?

  •  
    od kostki nadgarstkowej do połowy przed łokciem jest 12-13cm , a od tej samej kostki do początków paluszków jest8cm
    od kostki palca wskazującego do wgłębienia kciuka 3cm
    Zaczęłam robić. Na razie te, które mają być takie jak na moją dłoń, bo narysowałam, ale sama nie wiem co.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz